Gyakran Ismételt Kérdések
Tisztelt Látogatónk! Az alábbiakban közzéteszünk néhány gyakran ismételt kérdést és az ügyfélszolgálat munkatársainak válaszát.
1. Hogyan tudok gyorsan, regisztráció nélkül vásárolni?
A rendeléshez szükséges adatokat nem csak előzetes regisztráció során, hanem közvetlenül a termékek kosárba helyezését követően a fizetéskor is meg lehet adni. A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, csak a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatok megadására.
2. Mennyibe kerül a szállítás?
A rendelések házhozszállítását GLS futárszolgálat végzi. Minden leadott rendelés 1 db csomagot jelent, melynek szállítási díja bruttó 1190 Ft és 2790 Ft közötti összeg. Nettó 100 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes. (Magyarország területén belül és 20 kg súlyhatárig).
3. Mikor történik a kiszállítás?
A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
4. Mit tegyek ha nem megfelelő terméket kaptam?
Küldje vissza részünkre a terméket 8 munkanapon belül, sértetlenül az eredeti csomagolásában, és jelezze e-mailban az info@laser-megoldasok címen részünkre, hogy szeretné visszakapni az árát. Vevőszolgálatunk az adatok egyeztetését követően visszautalja önnek a termék árát.
5. Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állni. Ha cserét kér, akkor az első csereterméket szállítási költség nélkül küldjük ki Önnek.
6. Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Személyes átvételre a Dunakeszi címen van lehetőség. Rendeléskor kérjük válassza a Személyes átvételt, és e-mailben, telefonon értesítjük, amint a termék átvehető . A személyes átvétel INGYENES, semmilyen extra költséget nem számolunk fel.
7. Lézernyomtató kazetták töltésével foglalkoznak?
Lézernyomtató kazetták töltésével nem foglalkozunk, kizárólag prémium minőségű után gyártott, gyári kellékeket árusítunk.
8. A termékleírásban feltüntetett kapacitások hitelesek e?
A feltüntetett kapacitások a gyártó által megadott tájékoztató jellegű adatok, amelyek meghatározott fedettség mellett, illetve a vonatkozó szabványok szerint érvényesek.
9. Megszűnik a garancia a nyomtatómra, ha utángyártott kellékanyagot használok a garancia időtartama alatt?
NEM! Az utángyártott kellékanyagok használata közvetlenül nem befolyásolja a gyártók jótállását a készülékre. Amennyiben készüléke még garanciális, és után gyártott kellékkel kívánja használni, azt tanácsoljuk, tegye el az eredeti kelléket, és egy esetleges meghibásodás esetén a gyári kelléket visszahelyezve vigye el a szervizbe.
További kérdéseivel, esetleges problémival kérjük, keressen minket a megadott eléhetőségeken.